Måndagen 27 Februari.

Nu är det inte många dagar kvar tills jag fyller år, faktiskt bara två om man ska vara exakt. Känner inget speciellt inför dagen, den lär nog inte firas & jag gillar inte att bli äldre då jag har haft åldersnoja sen jag fyllde 20 år. Åren passerar men jag tycker inte att jag har gjort någonting med mitt liv. Kan man få annat än ångest då?

Jag har dock något lite spännande framför mig när jag kommer hem. Jag fick ett roligt mail redan andra dagen här nere. Man vet inte hur det kommer gå men att få chansen till att få chansen är väl alltid något. Så nu tycker jag att vi alla ska hålla tummarna. Fast som vanligt så säger jag inte vad det är, det är hemligt (;
Anledningen är att besvikelsen blir inte lika stor om ni inte vet, som om ni vet och det inte blir något. Så vi håller tyst.

och jag ser ut precis som vanligt, helt sliten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0