1 Januari 2012.

Då var det ett nytt år, då var det mitt år. För jävlar va detta året kommer att bli bra, ja om jag själv får välja.

Igår åkte jag till Perstorp och firade in mitt nya år hemma hos Adam tillsammans med några trevliga människor. Jag blev beerpong mästare och killarna kunde inte tro att det handla om nybörjar tur. Fick en hel del skrattanfall och drack froozen pina colada, mums! Vid tolv slaget var det ut och se på raketerna. Fått "champagne" över hela min jacka. Massa nyårs pussar och sen blev det en såkallad efterfest.

Idag har jag legat i en av Adams soffor och kollat på tv tillsammans med han, hans bror och hans flickvän. Mer eller mindre var väl alla sega. Jag blev väldans glad när klockan blev fyra för då kände jag att jag kunde köra hem. Jag gillar inte att va med människor dagen efter en fest, jag är inte i levande tillstånd men jag mår ändå hyfsat bra idag är bara lite seg. Inget kräkande idag iallafall, de är alltid något.

Nu tänkte jag hälla upp kallt vatten i ett glas, slänga ner en c-vitamin sen ska jag gräva ner mig i sängen och kolla NCIS resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0