Förtränger min ångest:

Huvudet tynger ner en, även om man gömmer undan tankarna så finns dom där långt bak och tillslut vill kroppen inte mer. Jag har gått på den reservtanken ett tag nu men veckan började bra. Allt var bra. Tills idag. Nu är man där nere och trampar på tankarna för att få dom att försvinna. Även om man på ett sätt kan se glatt på vad som händer så finns ju verkligheten där i bakhuvudet ändå. Vad händer sen. Precis. Ovissheten tar på en utan att man märker det, förens det är för sent.

Men som sagt jag förtränger nu min ångest med Maria Wern.
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0