Godkväll.

Idag har jag faktiskt städat lite. Fixat med tvätten, gjort vid en ny hylla i garderoben då den snart är maxad med kläder. Känner att jag behöver mer utrymme, ändå har jag långt ifrån mycket kläder. Byrålådan med bikinisar & bhar har också blivit rensad. Kvar finns fyra passande bhar och några bikinisar. Tur man varit bra på de där med storlekar, knappt att jag borde få kallas kvinna. Antar det blir så när man är för snål för att lämna HM's bh avdelning, tur man växte ifrån det tillslut, bokstavligt talat haha.

Har även fastnat för Angry Birds spelet på mobilen.

Imorgon blir det dammsuga. Flygbiljetterna härifrån får vänta ett tag till, blir nog billigare ju närmare bye bye Sverige dagen jag kommer. Just det jag har också torkat av fönsterbrädan, lite dammig och jag är lite rädd för spindelattack.

Nu blir det NCIS, ostbågar och Coca Cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0