Godkväll.

Det känns faktiskt bra, just nu är jag i mitt high och det känns som detta kommer räcka för att jag ska ha energi igen. Fast imorgonbitti vaknar jag nog med trötta ögon igen. Fast nu kämpar jag på. Och nu ska jag börja att planera. Hur länge, var, vad , hur när osv osv.

Sa att 2012 skulle bli ett bra år. Med detta sagt ska jag ta mig och min blöta fläta och lägga mig i sängen. Kolla lite NCIS och sen kanske åter snacka lite med mapsi innan jag slutligen går och lägger mig och sover. Det är "fredag" imorgon vilket betyder kort arbetsdag, slutar 11.40 och det är inte helt fel vill jag lova.

Peace out peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0