Godmorgon!

När jag väl ställer klockan för att inte sova bort hela dagen så vaknar jag långt innan larmen ska ringa. Ändå satt jag uppe halva natten. Har dessutom nu redan drömt om en natt på äventyret, dock var det inte så mycket att hänga i julgranen plus att halva familjen var med vilket inte kommer hända irl haha.

Annars? Köket luktar bara räkor då det nu ligger tre eller fyra brickor med oskalade räkor på tining. Lite mys senare idag, woop woop. Funderar på om jag inte ändå borde åka iväg på en shoppingtrip. Jag behöver köpa mig en rejäl ryggsäck och så var det de där om jag inte ändå skulle kolla fyndhörnan. Jaja we take it as it comes. Först borde jag duscha, mitt hår ser för jävligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0