I can't get no sleep.

"Horrible bosses" var ju ganska så rolig faktiskt. Sen blev jag sugen på glass så jag gjorde lite påhittad chokladsås vilket var romerska bågar som jag smällte i en kastrull och så i med en skvätt mjölk. Mosade pepparkakor och sirap på glassen också. Jag testar nya saker, mat är alltid gott. Jag har inget problem med att äta, förutom in public.

Sen drog "How to lose a guy in 10 days" och kunde inte somna för jag skratta så mycket, och nu när slutet är här så gråter jag en skvätt. Jag blir bölig av kärleksfilmer för jag blir avundsjuk, jag vill ju också ha den där biten i mitt liv. But I'm not made of the right material.

Nu har klockan blivit så mycket att jag funderar på att dygna. Nästa film tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0