Fredagen 27 Januari.

Så ännu en tidig morgon idag, men jag skulle gissa på att jag får min efterlängtade sovmorgon imorgon eftersom att kvällen nog kommer gå in på natt idag.

Har kört ett litet träningspass framför tvn, ja för det är bara sånna pass jag kör på. Nu sitter jag med färg i håret. Med tre meter utväxt spelar det ingen roll om man är nyduschat, håret ser väldigt ofräscht ut ändå.
 
Jaja what ever, dags att tvätta lite också nu innan jag ska åka iväg. Effektivitet hade  kunnat vara dagens ord.
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0