Onsdagen 18 Januari.

Efter att ha varit angry bird nästan hela natten så är jag nu äntligen hemma. Tack vare underbara Vickie så kom jag hem en timme tidigare, natten blev ganska så tung ändå. Försöker klara mig med tanken "Bara två nätter kvar".

Jag fyller snart år, herregud! Detta året kommer jag återigen på min "riktiga" födelsedag fira den utomlands. Precis som för fyra år sedan. Denna gången blir det dock sol och strand istället för snö och skidbacke. Mycket bättre och mindre slit.

Och i helgen så lämnar jag väl huset iallafall, jag hoppas bara min energi finns där. Jag har verkligen gått ner mig, så mycket att min mest använda mening snart blir "Jag orkar inte mer". Tack och lov ska jag snart lämna denna skiten och framför mig har jag som sagt sol och stränder. Ska bli så skönt att komma bort från vardagen, försöka glömma stressen och få njuta av ledighet osv osv osv. Nu blickar jag framåt och ska försöka hitta mitt high en stund igen.

Nu blir det fortsättning på Maria Wern tills jag somnar. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0