Söndagen 8 Januari.

Det blev en trevlig kväll igår. Åt väldigt mycket räkor och även vitlöksbröd fast jag inte gillar vitlök. Kommer aldrig förstå den biten hur vitlöksbröd går att äta när inget annat gör. Im wierd and I know it. Kollade lite på TV, hade sötaste Jennie över här också. Sen gick dom vuxna över till grannarna och fortsatte sin fest.

Jag satte mig och installerade min dator så kanske jag skulle börja använda den nu också. Förbereda den så att den är färdig med allt som behövs när jag åker. Jadå.

Sovit dåligt och rullat runt en massa och halv sju hör jag hur mina syskon trillar in genom dörren, då var deras utgång i Hbg över. Nog en lyckad natt.

Börjar dagen med att spela lite:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0