Taxi, inte ett yrke för mig.

Eftersom jag kör vilse i Helsingborg så bör jag nog inte ta på mig yrken där jag ska hitta till och från olika platser. Jag skulle ta mig till NetonNet-lager butik i Hbg. Ja man ser den ju skit bra från motorvägen men när man sen kör av motorvägen så var det ett himla sjo att hitta rätt väg. Vägbeskrivningen som går till mitt hus "när man tror man kört vilse så kör man lite till sen är man framme" passar minsann in här också. För när jag tänkte ge upp hitta jag en väg med pil in "NetonNet". YES!!!! Hitta ingen fyndhörna men jag tog datorn jag kollade på datorn innan jag åkte hemifrån, och en väska till den.

Körde tillbaka och hamnade i felrondell så jag hittade inte till Biltema, två varv senare tänkte jag återigen ge upp och då hittar jag. Woop! In för att leta efter en ryggsäck till resan men där fanns inga bra så det sket sig. Köpte ett lås , en coca cola och plåster. Kan säkert vara bra att ha..

Nu blir det räkor för hela slanten tillsammans med min familj och våra kära grannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0