Torsdagen 12 Januari.

Jag är van vid att vara på utsidan och titta in på alla andras förhållanden. I nästan hela mitt liv har jag levt som singel. Jag vet inte varför det är så men jag har alltid varit vän med killarna, hellre varit med dom än tjejerna så jag ses väl mer som en vän än ett flickväns material. Och jag har i princip varit ensam om det då mina vänner omkring oftast haft förhållanden

Om jag sen skulle få känslor så blir det liksom tvärstop jag vet inte hur jag ska bete mig. För jag hatar verkligen den här katt & råtta leken vi gör. Gillar du någon så får du absolut inte visa något intresse, det är fan bara jobbigt. Och skulle man visa sig vara intresserad så var ju han ur bilden med svansen mellan benen snabbare än kvickt. Jag tror jag helt enkelt inte träffar rätt killar.

Visst att man kan ha lite kul ibland men sen är det liksom ingenting mer med det. Jag är inte en pryd tjej direkt och jag kan mycket väl följa med en främmande kille hem efter en utekväll, men det betyder ingenting. ( Och absolut inte utan alkohol i kroppen för jag är ganska mesig på den fronten som nykter.) Men efter att ha fått en liten stalker på kroken så har jag lagt den biten åt sidan. Jag känner inte riktigt att det är jag längre. Jag är 24 år (iaf om typ 1½månad), vill nog ha ut lite mer av livet än ett one night stand här och där. Och ja tjejer har precis lika mycket rätt som killar, att sen tjejer blir kallade för slampa/hora och kille för player visar bara hur korkade människor är som inte förstår ett ords innebörd för inga av dom orden är rätt. Vi har alla behov, unga som gamla, tjejer som killar. Punkt slut.

Jag är som sagt inte en prydtjej, även om mitt lillfinger ibland kan peta ut när jag dricker (; Och jag säger att det är okej med känslolöst sex, ha du det med vem du vill hur många gånger du vill , med flera stycken i en jävla bunke om du vill. Så länge du inte går runt och sårar folk till höger & vänster. Då är det ju värre med en heartbreaker som går in och ur förhållanden där känslor faktiskt bör vara inblandade.

Så var det de här med meningen av detta inlägget, I have no idea.

- Det var nog mest bara en suck för att jag alltid är singel och mina vänner i förhållanden, så jag är väl en liten outsider som drömmer om att få mysa ner mig i ett par mans armar var och varannan natt. Fast just nu är nog första gången som jag kan se en bra anledning till att vara singel och det är min resa, för jag har aldrig planerat den om jag varit i ett förhållande. Just nu är jag precis i perfekt läge för detta. Sen kan jag fortsätta sukta efter de där förhållandet jag väntat på i hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tjena my nu har jag läst din blogg och det som står där har du fullständigt rätt i men det är synd att du inte hitta nån som du kan krypa ner till och få den värme du behöver kram : )

2012-01-12 @ 07:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0