Godkväll!

Nu har jag suttit på kontoret ganska länge. Jag har väl känt att jag behövt lite mer tid vid internet. Fyllt på mitt svenska kontantkort för att kunna hålla kontakt med de där hemma. Skaffat mig skype också så att jag ska kunna ha bättre kontakt (och GRATIS) med dem där hemma. 
 
Jag har lite svårt att skriva just nu för det känns som jag inte ska trycka ner stämningen men samtidigt vill jag bara skriva. Så jag får helt enkelt gå hem och ta fram min såkallade dagbok och skriva av mig. Sova några timmar sen är det hotellen hela dagen imorgon.
 
Sen har jag några lediga dagar framför mig vilket kanske sitter väldigt bra just nu. Allting är en röra, och inte en god skagenröra att ha på mackan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0