Lördagen 28 Juli.

Goddagens! Då är flygplatsen lämnad för idag, tror jag hade min bästa transfer idag med min oslobuss. Det var en glad, personlig och rolig busstur! (: Haft extremt ont i fötterna dock, fick låna Cilles skor för dem hade lägre klackar än mina o min ankel klara de ej, men Cilles fötter är lite mindre ochidag svullna mina fötter. Ingen skön känsla.
 
Nu ska jag hem och powernapa, duscha och laga mat. Sen är det City Walk ikväll.
 
Sen är det allvarligt snack med mapi som gäller i veckan, kanske blir det jag som tar semester härifrån ist. Vi får väl se. Tar en dag i sänder tills helgen är över. Skänker en tanke till min farbror som blir firad i DK i helgen.
 
Pusshej leverpastej! mwaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0