Måndagen 2 Juli.

Alltså ni är fan dumma i huvudet. Vissa av er iallafall. För det var ju gud så många som skulle läsa vad jag skrivit när jag mådde dåligt. Bryr ni inte er när jag är glad och har det bra så behöver inte inte sticka näsan i mina tårar heller. 
 
Var lite nere igår, kunde väl i princip inte sluta gråta men sen tog jag modet till mig och ringde hem. Måste säga att efter det samtalet så mådde jag bättre än jag gjort på flera dagar. Måste säga att min familj får mig att må så himla bra, jag hoppas verkligen verkligen !!
 
Idag då:
Jag gillar att se andra glada, speciellt om jag kunnat ha ett litet finger med i spelet. Fick en kram idag, av en man som fyllde 50år. Tihi.!
 
Sen har jag gått runt bland hotellen idag, lättare att gå bara med sig själv än att konka på cykeln också. Men imorgon blir jag lat igen för då kommer jag att ha en scooter (;
 
Ikväll ska vi ut och äta och sen blir klockan mycket och då ska lilla My sova!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0