Onsdagen 18 Juli.

Igår efter jobbet åkte vi iväg och åt mat på ett av våra hotell. Jag blev imponerad på va bra det var. Har ju varit på hotellet många gånger men inte direkt sett hur de arbetat i matsalen. Men det var riktigt proffsigt.
 
Sen åkte vi hem och jag lyssna på musik och gjorde vid mig. Drog sen med Johanna ut, gav Marika servicetelefonen och satt på rock and roll lite. Sen blev det vidare upp till restaurangen Lo&La för att Ving satt där och åt. Vidare till Bob's bar som hade karaoke. Sjöng lite. Sen blev det Marlyns och efter det BBC och Kaluha men jag gick hem, hur trött som helst.
 
Imorse var jag också trött. Sov till 9 sen gick jag och hämtade servicetelefonen i hamnen, träffade Maria på vägen och sen köpte jag en macka och en nypressad apelsinjuice på Igloo och nu sitter jag på kontoret. 
 
Igår fick jag en feeling av att jag växt som person, för så jag agerade igår hade jag garanterat inte gjort för 2 månader sen. Och det känns super, man vill märka skillnaden och personlig utveckling vill jag ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0