Tisdagen 24 Juli.

Hotellbesök idag och träffat lite gäster, sen har jag råkat ut för en liten olycka och nu är jag på kontoret. Ikväll är det kräftskiva och det ska ju bara bli sååå gott. Cecilia the boss har ju varit i Aten och gått in på Ikea och köpt kräftor. Sjukt gott och sjukt längesen sist (: Så det blir lite party ikväll, ledig imorgon och då blir det sovmorgon följt av stranden.
 
Glömt att skriva att jag äntligen slingat håret!!
 
- Nya modet, like an alien!
 
- Så det har blivit lite ljusare, kommer göra det en gång till för att få bort mer av det mörka sen får solen sköta resten. Såg bara väldigt dumt ut innan med sträck med mörkt nere och ljust uppe. Det mörka kommer dock tillbaka till vintern (om jag inte är på en solig strand) för jag trivs bäst i mörkt.

Kommentarer
Postat av: L.

Blev riktigt fint dock :)

Svar: Tack (:
mysaansvensson.blogg.se

2012-07-24 @ 16:33:55
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0