Allting är mycket sötare här,

förutom killarna. Förlåt men ser ingen som helst attraktion eller dragning what so ever. Tjejerna kan va söta. Fast vad jag egentligen menade med allting är sötare så syftade jag nog mest på läsken och juicen. Till och med sprite'en var sötare än hemma. What?



-
Kvällen, mötte upp tjejerna utanför internet caféet lite längre ner på gatan så gick vi och letade efter ett ställe att äta på. Det blev lite shopping efteråt men jag sa hejdå till tjejerna för dom mådde inte så bra idag och jag har inget val. Jag har så kort om tid så jag har typ bara ikväll känns det som. Jag har handlat för flera tusen idag. Ja inte svenska kronor så det är inte så mycket egentligen. Jag har säkert blivit lurad också då jag inte e så bra på att pruta men om start priset var 1200 och jag får två för 800 så kan jag tycka att jag lyckades där rätt bra. Ett armband för 350 som startpris och jag tar ett halsband också och får det för 400. Så jag tycker lite lyckas jag nog. Men Assar, jag ger dig första platsen på prut-tronen för du är nog bäst på att förhandla (:

Sen gick jag inom seven eleven och köpte en vatten, och en chokladmjölk och de va de godaste jag fått ner i magen idag. Seriöst så saknat det är med sånt. Mums!

Kvällen måste snart avrundas eftersom larmet nog ska ställas på 6 imorgonbitti eftersom att vi ska hinna äta frukost innan vår transfer kommer och hämtar oss. Sen är det ju full rulle hela dagen, kvällen och kanske natten också. Puh känner mig redan gammal :P hahaha.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej. Vilka arbetstider har dom på Gillebagaren?

2012-03-19 @ 23:55:57
Postat av: mysaan

fm = 5,25-13,45 (har du sovmorgon börjar du 6,25)

em = 13,45-22,05 (ibland jobbar man 7h o slutar 21,05)

Detta är arbetstiderna i packen, lager & bageri ser annorlunda ut och jag vet dom inte (:

2012-03-20 @ 15:45:39
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0