Another day is passning by.

For every good reason there is to lie, there's a better reason to tell the truth.

Idag har jag inte gjort mycket mer än några ärenden i byn. Varav fixat vidimerade kopior på mina betyg från gymnasiet & barskolan. Jag har varit och hämtat mitt paket med skor men det fick jag ju skicka tillbaka igen. Tänkte beställa ett nytt par klackar eftersom jag älskar skor (;

Fick bekräftat att ett nytt bankkort är beställt åt mig, det känns ju bra. Just nu känner jag mig allvarligt handikappad då jag inte kan tanka bilen och den är snart tom i tanken, jag har bara lite lösa pengar så handla kan jag inte heller göra länge till. Känns konstigt.

Roar mig just nu med lite serier & suduko men tänkte kasa lite längre ner under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0