Doing as little as I can.

Fredagen är kommen inte för att det har någon speciell betydelse för mig just nu, men det är väl lite skönt att känna att det är helg. Skjutsade ner brossan till byn innan och på vägen hem så startade jag musiken och gasade hem med hög volym och satt där i min egen värld och sjöng. Obeskrivligt!

Fixade middag när jag kom hem, det iform av pasta ala mysaan:


Kollat några avsnitt av serien Whitney och känner mig skit seg. Så tänkte fortsätta kvällen med lite serier och förhoppningsvis så blir det en tidig kväll även idag. Hoppas innerligt att lillebror fixar skjuts på egen hand i natt så han inte behöver ringa mig, men måste han så ställer jag klart upp. Har sagt det förr också. Finns nog inget jag inte skulle gjort för dom som står mig närmast hjärtat.

Och imorgon ska vi iväg på kalas hos farmor som fyller år, blir nog trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0