Fy fan va jag är trött.

- Ungefär så som mina ögon ser ut här, så känns dom nu. Extremt tunga och svåra att ha öppna.

Trots en lång resa på närmare 21 timmar så har jag inte sovit något idag. Jo jag lyckades väl sova en timme eller två på flyget annars så har jag haft fullt upp. Skulle komma ifatt med alla missade serieavsnitt, börjar nog fylla på mitt förråd nu ..

Varit iväg och snackat med en handläggare på AF. Fått igång min Akassa igen samt pratat lite om mina kommande två möten. Kanske att jag kan få ersättning och inte behöver stå för hela kalaset själv, känns ganska bra.

Sen blev det handla, ni kan tro att jag plockade på mig enormt mycket SVENSK mat. Keso, vaniljyoghurt, havrefras, rökt emilskinka, chokladmjölk, hela champinjoner, creme bonjour osv osv osv. Va ju tvungen att även här fylla på mitt förråd och min låda börjar nu fyllas i kylen. Nu syns det att jag är hemma igen (;

Känns dock som jag skulle kunna somna vilken sekund som helst, men vill helst inte somna för tidigt för då kommer jag bara vakna mitt inatten pigg som en lärka. 4 timmar till, sen kan jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0