Reser vidare imorgon.

Fast imorgon tar jag sovmorgon, om jag kan. Transfern kommer inte förens klockan 12 så jag kan ju sova till halv elva om jag vill. Ja säkert längre egentligen. Ska bara packa ihop mina saker på ett nafs, borsta tänderna och klä på mig sen är jag färdig för färd.

Nu har jag gjort min resa, nu är det bara tillbaka vägen också. Assar tror inte att jag kommer att klara mig men det är klart att jag gör. Som jag skrev på facebook, jag slog en Thailändare i 4irad två av tre gånger. Thailändare brukar ALDRIG förlora, att jag sen förlorade måttliga gånger mot hans lillebror är ju en annan historia :P

Spelade biljard mot honom också, förlorade där också vill jag ju påpeka. Men jag hade en trevlig kväll. Tills dess att jag mådde illa. Därför avrundade jag kvällen tidigt och kom hem vid tolv. Nu tänkte jag läsa lite sen ska jag sova. Börjar bli lite trött i ögonen.


Kommentarer
Postat av: karina olsson

Hej My! Nu är vi hemma lagom till våren riktigt skönt väder.... Förresten så snyggt linnet blev på dig..

Ha nu en fortsatt skön semester o glöm inte att sitta i skuggan...hihihi...Kramiz Assar o Karina ♥

2012-03-12 @ 06:27:34
Postat av: mysaan

Va härligt att ni kom hem till fint väder, hoppas det håller i sig och välkomnar mig hem nästa vecka (: Tack så mycket hihi. Det ska jag ha även om jag redan saknar er lite hehe . Ta hand om er ! :D Kramisar <3

2012-03-12 @ 10:58:31
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0