Ingen söndagsvila.

Varit och växlat lite pengar på forex, även fått växlat mina överblivna pengar sen Thailandsresan. Sen varit inne och letat efter bra strumpor på intersport, kommer väl gå ganska mycket i mina tennisskor så ett par strumpor som andas lite är väl bättre för fötterna än vanliga bomullsstrumpor. Sen lite mer nya underkläder, love it!
 
Nu har jag precis tryckt i mig lite mat, dock inte så vidare hungrig. Tror förkylningen gör att man tappar matlusten pga att det är jobbigt att äta. Så det är ju super bra att jag ska spela fotboll om typ en timme. Förkyld och dålig kondition och springa. Jo men jag känner att jag kommer va bäst! (;
 
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0