Min första transfer.

Den är gjord nu. Min andra också. Har varit på flygplatsen hela dagen. Först fick jag checka alla som gick på min buss och efter det så blev det en kort transfer som jag knappt minns ens. Jag var lite nervös men det kom ljud från munnen iallafall.

Sen åkte jag tillbaka, fick stå och visa Apollo vid ankomst och visa vart alla skulle ta vägen. Sen var det åter ett nytt flyg och jag fick ställa mig vid bussen och checka av alla mina gäster innan jag tog den långa transfern. Tyckte den gick bra. Inte alls så farligt som jag trodde.

Nu har jag min city walk för första gången idag, då ska jag gå runt med en grupp människor och verkligen stå och prata inför dom så det känns också lite läskigt. Men kommer jag bara förbi första gången så kan jag ha saker att tänka på till nästa gång.

Måste dock ge mig själv creds för att jag faktiskt inte darrade på rösten när jag hade min transfer. Kanske att jag prata lite fort på första men inget darr. Hoppas att det går lika bra på City Walken.

Kommentarer
Postat av: karina olsson

Duktig du är ♥ Kanske vi kommer...Hahaha..

2012-05-26 @ 17:03:20
Postat av: My

Tack (: <3 Ni är hur välkomna så även om Assar säger att ni kommer va dom jävligaste charterresenärerna (;

2012-06-03 @ 20:11:24
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0