Snart lämnar jag Skåne.

För 5e gången detta året, och för 4e gången bär det upp till Stockholm. Jag förstod väl inte riktigt varför jag inte kunde flyga direkt från Kastrup men jag antar att det inte går några flyg och därför får jag ta en sväng om till Stockholm där jag ska sova på hotell inatt. Eller så mycket sovande blir det nog inte, flyget går klockan 6 imorgonbitti vilket betyder att jag nog måste gå upp vid 3 inatt, landar i Stockholm vid 8 ikväll. Tur jag bor på flygplatshotell och nog inte har så långt dit.

Nerver, ont i magen. Det är hejdåna som spökar. För jag är super glad över att få åka iväg. Fy fasen vilken rolig sommar jag ska ha, inte ett dugg avundsjuk på någon annan för jag är precis där jag vill vara. I'm living the dream!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0