Dagens middag och dessert.

Vi hade en flyer ifrån Pizza hut och jag såg "hot wings" och tänkte att det kunde jag trycka i mig idag. Så Louise ringde, hon nämnde sitt namn och det räckte för att dem skulle veta vart hon bodde. Lite scary! hahahah.
__
We had a flyer from pizza hut laying around in the apartment and I saw "hot wings" and said that I would like to have that. Louise took the phone and called to pizza hut. She said her name and no more words were needed, they knew were we live. AAH..
 
Har lagt mig i sängen och håller på att läsa ut min bok, ögonen börjar gå i kors och jag fick fnatt och började äta godis från magen. Tänkte lite i efterhand på något jag brukade göra med mina kusiner i Röke när jag var liten. Man ritade en gubbe på ett papper, la ut en massa russin (eller något annat ätbart). En person lämnade rummet de andra pekade på ett russin och den som lämnade rummet fick komma in igen. Nu ska personen som kom tillbaka plocka russin tills dess att man tar de som är utpekat. Då får man inte ta mer. Är detta en lek ni också gjorde när ni var små?
__
I am very tired, cant keep my eyes open. But still I really want to read the end of the book now! And then I started to eat candy from my body. Got down the memory lane once more and remembered a game we used to play when we were kids. Gonna give the reading one more chance, after that the tv-shows I have on my computer will have my full attention til I fall asleep. Thank god I have the day off tomorrow, so freaking tired!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0