Ett bra avslut på dagen.

Gick ju på thaimassage med Mona och Julia, sören va gott det var. Fast jag borde vara mindre kittlig för jag spänner mig som fan när dem trycker för det kittlas så mycket. Både på ryggen och låren så ja. Fast huvudmassage är ju så extremt underskattat. Det är ju så skönt när någon pillar en i håret, extra nice med massage samtidigt! (:
 
Nu ska jag alldeles strax krypa under 'täcket' för en tidig morgon väntas med massa hotellbesök i El Gouna. Sen efter en lång dag så ser jag fram emot den lediga lördagen innan jag tar mig an El Gouna igen. 
__
The thaimassage was super nice and just what I needed. And now Im on my way to crawl into bed, it will be a long day in El Gouna tomorrow with all the hotels Im gonna visit. Then Im off on saturday and that is super. Louise is also off so we're planning on going to senzomall to buy food and stuff to the apartment. Needed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0