Godkväll.

Jag tror att det blivit dags för mig att krypa ner i sängen på riktigt och starta någon serie att somna till. Min lediga eftermiddag har inte varit så aktiv, precis vad jag behövde. Jag är ju så himla trött hela tiden. Jag gjorde iallafall varma mackor med svampstuvning, sociala lite med Louise innan hon drog på HS.
 
Diskade upp all vår disk sen la jag mig i sängen och startade det första avsnittet på andra säsongen av Once upon a time. Såg halva sen somnade jag. Vaknade vid klockan 6 och va helt varm. Gick upp och sopade golvet och sen gjorde jag inte mycket mer vettigt. 
 
Louise kom hem. Männen som skulle fixa vårt varm vatten kom en och en halv timme senare än tiden vi bestämt. Men nu tror jag att varm vattnet fungerar, woop woop! Sen har jag bara ugglat med datorn bredvid mig resten av kvällen. Ätit lite melon och druckt typ en halv liter ananas juice. 
 
Fått skype'at lite med minisyrran, hon var dock inte så pratglad och videofunktionen fungerade inte så bra. Men en kvart hann vi med sammanlagt. Nu tänkte jag ju som sagt krypa ner i sängen. Larmet står på sju sen är det en låååång dag i El Gouna som väntar. 
__
It's time for bed, I feel tired like always nodays. I havn't done much today on my half day off work. But I've cleaned the dishes, cleaned the floor and made some food. I've been sleeping a little bit also. Couldn't stay away, my eyes were tired :P
 
I've been skyping with my youngest sister a little bit, but she didnt have much to say and the video didn't work so I couldnt see her so that was not so fun. Better luck next time, and then it will be with mami and papi (:
 
Sleep tight and wake up happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0