Lördagen 17 November.

Det är lördag idag, vilket självklart betyder papas! Det är karaoke, sen får vi kändisbesök på beach cluben av Loca people, hon som sjunger what the f'ck kommer att framträda så jag tror sjukt mycket folk kommer dra ut idag.
 
Annars har arbetsdagen sett ut på följande att jag skickat bussar till flygplatsen, ätit god tonfiskmacka på Del Mar och sen väntat på bussen jag skulle köra till Sahl Hasheesh, något blev fel och jag fick hoppa in i en annan buss. Skickade av alla på sina hotell och är nu hemma och ska peppa mig själv till IM.
 
Ska hålla IM på Alf Leila wa Leila sen hem och göra mig redo för kvällen. I don't need alcohol to make me happy, I need karaoke (;
__
Saturday and that means papas tonight, its karaokeday! And we also have Loca people, the singer will be on stage at papas beach club tonight and probably we gonna hear 'what the f-ck' cause I think that's the song she's famous for.
 
The work day has been sending 2 busses to the airport, having a tunasandwish for lunch at Del Mar and then went to the airport waiting for a buss to Sahl Hasheesh, something went wrong so I had to jump into another bus to get home. Left the guests at the hotels and now Im home to get ready for the inspirations meeting (or welcome meeting).
 
So there will be a welcome meeting at Alf Leila wa Leila and after that Im going home, getting ready and then off to papas ! Sounds good to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0