Lördagen 3 November.

Sover dåligt inatt för jobbet går in i mina drömmar, stressar upp mig med dessa jäkla visa slippar och biljettnr. Dubbla biljetter och annat. Mår dessutom illa så sömnen är lite rubbad inatt, tur att jag är ledig idag!
 
Kom och tänka på hur man kan gå från total främling till frieriobjekt på inte alls långt tid. Jag satt ju på lokalbussen igårkväll. Jag hade datorn i knäet och facebookade lite. När jag var typ klar så surfade jag bara runt lite på facebook och checkade lite. Mannen bredvid sneglade en massa och tillslut stängde jag ner datorn och la den i väskan. Började plocka fram mp3spelaren och mannen frågade mig vart jag kom ifrån. Jag svarade och startade mp3spelaren. Sen kommer nästa fråga. Och nästa en stund efter det. Han sa åt mig att jag kunde adda honom på facebook, jag sa nej tack. Det var tyst ytterligare några minuter och jag fortsatte lyssna på musik. Sen sa han att han behövde en fru, jag upprepa vad han sa och han blev så generad så jag blev osäker på vad han sagt. Men javisst, vi går från att inte vara facebookvänner till att prata giftemål. Tumbs up dude! haha.
__
I can't sleep. Work is keeping me up, serious, I'm dreaming about work. And also Im feeling a little sick. So I dont sleep so good tonight. So its nice to know that I have the day off.
 
We're living in a strange world. Cause when I was sitting on the lokalbus from El Gouna there was this unknown man sitting beside me. He was checking out my facebook when I was facebooking so I closed the computer. After a few minutes he started to ask questions. It went from you can add me to facebook to he needed a wife in half an hour. No thanks, dont want to marry a stranger on the lokalbus. But thanks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0