Onsdagen 21 November.

Godmorgon! Jo men tjena, hann lägga huvudet på kudden sen var det larmet som ringde. Har nog inte sovit någonting inatt och det känns väl si sådär. Nu ska jag iallafall se till så jag har allting ner packat för dagen sen beger jag mig till bussen som ska ta oss till Kairo..
__
Godmorning everybody! I havn't sleept much tonight, feels like I just landed with my head on the pillow and now it's time to wake up again. So it will be a long day. The bus will come and get me in about 20 minutes. So now Im gonna check so everything is with me. Have a nice day, soon Im off to Cairo..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0