Söndagen 18 November.

Jag måste bara säga vilken fantastisk familj jag har. Inte för dem gjort något extra speciellt just på sista tiden men dem bara är det. Jag har ju inte bott hemma sen i början av Maj månad (om man bort ser från dem 13 dagar jag haft hemma sen dess) men jag har fortfarande inte "flyttat hemifrån". Jag har ju fortfarande kvar mitt flickrum hemma hos mamma och pappa, känns lite onödigt att ha en lägenhet ståendes och behöva betala hyra när man inte är där. Så dem är snälla och låter mig ha kvar mitt rum med alla mina saker. Jag tror faktiskt inte att allas föräldrar hade varit så generösa därför tycker jag min familj är lite extra.
 
Men egentligen, så har jag ju faktiskt "flyttat hemifrån" , för ett halv år sedan. Tänk va tiden bara springer iväg. Det är lite läskigt. Vilken resa jag gör, bokstavligt talat för jag är ju på resande fot (; 
__
I think I need to tell you that I have an amazing familly. Because I havn't been living at home since the beginning of May but I still got my room at home. And I still call it home. I think many parents would've kicked me out a long time ago, but my parents they didnt. And they still let me have my room with all my thing even though I dont use it. I moved out six month ago but still I live at home. So I think my parents are something special and I love them very much! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0