Söndagen 25 November.

Det känns som att idag var en sådan dag som det hade varit lätt att försova sig på. Varför? Jo för mitt rum är lagom kallt. Och då är det lätt att dra filten ännu mer inpå kroppen och att man ska bara ligga kvar en liten stund till och vips har man somnat om och dagen är förstörd. Men nu gjorde jag aldrig det. Jag kom upp i rätt tid men det var lite motstånd faktiskt.
 
Ska alldeles strax gå och möta upp bussen och ta hand om transfern sen ska jag spendera hela dagen på Mahmya och det känns inte helt fel faktiskt. En helt underbar arbetsdag faktiskt (:
__
Goodmorning! Now it's time for me to get ready to met the bus and start the day. After that Im going to Mahmya and will spend the day there. Supernice! (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0