Torsdagen 1 November.

Det blev en kort sväng till papas igår. Det blev inte många glada Apissar där igår men vi var fyra som ändå vifta med armarna till vår låt. Sen var det hem bums isäng.
 
Haft lite sovmorgon idag då jag inte behövde gå upp förrän klockan 9 imorse. Har sen varit på kontoret och gjort olika kontorsuppgifter. Tar emot samtal från servicetelefonen och är allmän hjälp åt Julia som har telefonen.
 
Imorgon bär det mot El Gouna igen sen är jag ledig på lördag vilket jag känner kommer precis i rättan tid. Sen en dag i El Gouna igen. Nästa vecka är det jag som har servicetelefonen jag hoppas att jag klarar av all stress den drar med sig.
 
Nu måste vi iallafall gå och äta för vi svimmar snart båda två av hunger. Peace out! (;
__
We went to papas yesterday for the reps night. We didnt get all in with 22 beers like last time but it was nice enough!
 
Have office work today but me and Julia is getting out of the office for some food. Dying soon!! :o
Tomorrow back to ElGouna and on saturday I have the day off super NICE! Sunday is back to ElGouna and next week I'll have the servicephone, yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0