Borde verkligen sova.

Larmet är ställt på 3 så det är dags att sova. Borde inte skriva det för det är ett himla tjat men jag har återigen haft en bra dag. Kommer det fortsätta såhär kommer jag aldrig ha ett down igen. Ta i trä! Men jag skrattar ihjäl mig varje dag vilket gör mig lycklig. Jag har ju störda teamkompisar så man knappt kan gå normalt upp för en trappa utan att stanna och andas för man skrattar så mycket. Så jo, jag har det fett  bra!
 
Kvällen har jag spenderat i soffan med Joakim, han hade med sig filmer om historian som jag behöver till morgondagens tur till Luxor. Sett några klipp och ska nu läsa igenom manualen jag fått låna sen blir det somna till klippen så kanske det kommer in i hjärnan och ger mig mer kunskap (;
__
The alarm gonna ring at 03.00 so I think it's time for me to hit the bed. Read a little in the manual I got from Joakim and then fall asleep to History of Egypt movies. Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0