En lång dag som inte är slut än.

Så vi har varit ute på havet och dykt och snorklat idag. Kan säga att de här testerna man gjorde var väldigt obehagliga, jag har ganska svårt för vatten i näsan och salt vatten i munnen kan få mig att klökas men tillslut var jag färdig med mina test och det var dags för mig och Nicolas att gå ner till botten.
 
Simmade runt bland fiskar och korallrev, hade inte med kameran eftersom jag tänkte att jag hade för mycket annat att tänka på och det var sant. Andas, andas, andas typ.
 
Sen åkte vi vidare till ett annat ställe och snorklade och eftersom solen började bli svagare tänkte jag att kameran var onödig men det ångrar jag, såg många färgglada och stora fiskar i vattnet men det kommer fler gånger.
 
Vi åkte hem mot solnedgången och drack öl sen avslutade vi dagen. Precis varit i badkaret och tänkte sova en halv timme sen är det lite halv fest hos Anders, har mycket imorgon också. Ja det är ganska fullspäckade scheman nu i början när allt nytt ska läras in, kommer nog va lagom trött om tre veckor men men (:
 
__
Been out all day with a boat. Did a beginner dive in the sea and then I snorkled more. Didnt take any picture from under the sea today but there'll be more days for that (:
 
It's been a long day so soon we're gonna go to Anders and have a drink and then everybody will fall asleep like babies! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0