Fredagen 19 Oktober.

Godmorgon, dags att vakna igen. Rullat runt och sovit ganska dåligt dessa timmar jag hade på mig att sova. Nu är det dock dags att packa färdigt väskan sen möta Nicolas så går vi tillsammans till bussarna. Vi har delat upp och kör två bussar, så jag har mesta dels svenskar och han har mesta dels danskar. Tycker jag är super bra! (:
 
Hade inte alls haft någonting emot att sova sjutton timmar till känns det som. Fast det kan jag inte riktigt. Längtar riktigt mycket till söndag morgon när jag kan sova hur länge jag vill för jag är LEDIG! (;
__
Godmorning! No sleeping beauty-sleep here no. Rolling around and waking up all the time. So I am kind of tired. But I guess there's nothing to do about that. Pack my bag and then meet up with Nicolas, because he's going to take another bus to Luxor. 
 
Looking forward to my day of f on sunday. Sleep!! (;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0