Fredagen 5 Oktober.

Godmorgon! Tror att jag lyckats sova ifatt mina förlorade sömn timmar inatt. För jag tror att jag somnade vid nio och så gick jag upp för kanske 20 minuter sedan, så det är ju nice. Nu är det dags att vakna sen ska vi åkte till La Gouna idag igen, ut på en liten båtutflykt runt i Lagunerna sen blir det en hel del promenad i La Gouna för att bekanta oss med byn. Ska även på hotell check idag, avslutar med middag ikväll så det kommer att bli en väldigt lång dag idag.
 
__
Godmorning! I've been sleeping very well tonight and I think I've slept in all the lost sleep as well. It will be a long day, we're going out on a boat and then we will also go around in La Gouna to get to know the place and last we will do some hotel checks. End with dinner in the evening so it's a long day today.
 

Kommentarer
Postat av: L.

Du som tagit bilden?! I så fall, wow! Skit fin :)

Svar: Tack så mycket, japp det är jag med min nya kamera (:
mysaansvensson.blogg.se

2012-10-05 @ 14:19:37
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0