HAHA DÖR!

Jag har fler liv än en katt för jag har nog dött flera gången varje dag sen jag kom hit. Idag har vi fått skrattanfall för vi inte hittade fjärrkontrollen till TVn. Louise vände bokstavligt talat alla kuddar i soffan upp och ned, vi kröp på alla fyra och kollade under soffan och allt. Sen slog tanken oss att Stefan måste tagit den när han kom upp här helt plötsligt utan anledning och drack sprite med oss tjejer. Vi tänkte att han kom upp enbart för att ta den så vi skulle ner och ta tillbaka den. Vi har gjort värsta planer, eller Louise gjorde planer jag fick kramp i magen av allt skratt. 
 
Tillslut (facebook är sjukt bra att ha ibland, speciellt när telefonnr inte bytats) så fick vi veta den sanna historian. Vår fjärrkontroll hade trillat ner i Kathrines väska när hon var här, så hon har den. Slutet gott på vår historia då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0