In Cairo baby!

Bussen gick mot Cairo 02,20 men sov ganska mycket på bussen. Eller försökte iallafall, det är inte jätte skönt att sova i en buss fast det går om man är trött! (: 
 
Har besökt museum, kyrkor och moské idag. Ska alldeles strax checka in på vårt hotell, trafiken här i Cairo är ganska så tät så det går inte att köra i 110 direkt. Så dit sen ska vi ut och äta middag och avslutar dagen med att SHOPPA!!! :D
__
So I am in Cairo and have been sleeping a little bit in the bus on the way here. Now we're on the way to the hotel  and then we're going out for dinner and after that we're gonna go shopping!! :D This is one of the places we've been to today.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0