Jag är så sjukt rädd för att inte räcka till.

Det är väl en stor del till många saker i mitt liv. Och nu sitter jag och är sjukt nervös inför mitt första IM, vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra. Tänker bara kommer jag säga rätt saker, kommer jag prata tillräckligt. AH!  Fast allting brukar alltid lösa sig och jag hoppas det gör det nu också. 
 
Ett försök till manual igen sen får jag åka tillbaka till kontoret för att göra pick up på de andra hotellen sen är det IM dags. Hade mycket hellre gått och lagt mig faktiskt. Förlåt att jag är gnällig men det är mina nerver som pratar och jag som haft det så bra hela denna tiden utan något klagande får faktiskt också ha en liten downer.. Detta utan att det betyder att jag hatar mitt liv eller jobb, för jag älskar båda delar. Jag har det fantastiskt. Borde bara tro lite mer på mig själv , då hade det varit perfekt. Precis som vårt hem varit om vi haft singstar (skicka hit tack!)
__
I have always been afraid of not being enough. There's always someone who can take my place and put me in the shadow. Like now, I have IM soon and Im pretty nervous that I wont be good enough. If I just could believe in myself a little more, than life would be easier. Guess that why. Life shouldnt be easy.
 
Well have to go to the office now and be ready for the transfer to the IM. Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0