Lördagen 13 Oktober.

Vilken shopping det blev igår. Shopping centret var 7 våningar högt och jag & Mona hann bara med andra och tredje plan och knappt det. Mitt kort strulade i en automat och jag blev lite ledsen för jag var rädd att pengarna blivit tagna ändå men tack o lov kollade jag nyss och allt är som det ska. Fick med mig ett par tre kvarts leggins och några tröjor! Toppen..
 
Nu är det pyramider som gäller idag!!
__
The shopping center yesterday were super nice, 7 floor of shopping so me and Mona didnt have time to go to allt he floors. We are already talking about taking a day up to Cairo only for the shopping! (;
 
Today it's all about the pyramids!

Kommentarer
Postat av: Dan Svensson

tänk på att alltid behålla kvitto på köp och uttag...blir något fel så finns det försäkringar som täcker felet

Svar: Det gör jag men det blev något fel med maskinen den hängde sig och sen hände ingenting och tillslut kom kortet ut. Fast har ju som sagt varit inne på swedbank och då hade de bara dragit de 2000 som jag lyckades ta ut efter jag försökte ta ut första gången så jag tror allting är okej. Men jag är försiktig och kvitto för uttag tar jag alltid, och köpen görs kontant men kvitto på de också efter resväskeinsidenten (; <3
mysaansvensson.blogg.se

2012-10-13 @ 23:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0