Lördagen 20 Oktober.

Kan inte påstå att jag kände mig uppvilad imorse när larmet ringde, kom ju hem sent igårkväll från Luxor turen och sen skulle jag ju varva ner lite innan jag kunde somna så sov halv dåligt som vanligt. Fast imorse ringde klockan kvart i 8 för att gå upp och klä sig i badkläder & göra sig redo för en obs dag på paradis stället Mahmaya.
 
Haft en fantastisk dag med sol, lite bad och lugn. Haft uppstartssamtal, lunch och lite mer lugnt. Glass och redbulls. Avslutade dagen med att segla hem till solnedgången. 
 
Imorgon är jag ledig och skulle ta sovmorgon, blev inte mycket med det. ALLA de andra som är lediga imorgon ska ju till Mahmya så jag föll tillslut för grupptrycket och bokade in mig där också. Fast jag från början sa nej för jag ville sova. Som Nicolas sa, sova kan jag göra när jag är gammal, eller som Laura & Mona sa, kan sova på mahmya (;
 
Ikväll fortsätter vi på det trevliga. Klockan 8 är det tacobuffé på Del Mar och det ska bli super nice! Sen går vi inte långt och är på papas för det är karaokekväll och jag äntligen (in shala) kommer få sjunga min låt. Därför kommer de säkert bli piss men roligt ska jag ha.
 
Sen, ja sen får man väl sova för att orka upp när larmet ringer (;
__
Didnt sleep very well this night and the larm woke me up at 7.45. Had to get ready for a day at the beach. We went with the boat to Mahmya and that is paradise!! So its been an amazing day with the team. And tomorrow some of us are spending our free day on Mahmya so even if I had planned to sleep in tomorrow the plan has now changed!
 
Tonight we're going to Del Mar for taconight and after that we're going to papas for karaoke night. Woop woop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0