Lördagen 27 Oktober.

Varit halv ledig idag så jag sov ifatt mina missade timmar vilket känns awesome. Låg sen och tittade på Gossip Girl när halva team awesome kom in vår lägenhet. Då var planen att vi skulle göra lunch lite senare. Såg klart mitt avsnitt, skrev lite på manualen sen kom Mikaela tillbaka. Vi hackade grönsaker sen gjorde hon omelett till oss alla. Nu är vi mätta och glada och ska snart åka till kontoret för att åka iväg på Safari. Jag klagar inte alls! (:
__
Half day today and it was great because I've been sleeping good. Then half the team awesome arrived in our apartment and it was lunch time. I helped Mikaela and she did the lunch for us. Super nice! Now we're getting ready to go on safari in the desert. I wont complain, cause I got nothing to complain about!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0