Min lediga dag.

Kan väl inte påstå att jag varit jätte aktiv idag. Försökt sova, "svara inte"-nret har ringt typ hela dagen och jag börjar bli galen. Har diskat lite, har sopat golvet lite (vill verkligen ha en dammsugare så måste köpa en). Sen har jag väl mest roat mig med lite serier. 
 
Sitter nu och ska skriva Luxor manualen. För efter ny information kan jag ju inte fjäska till mig den jag fick låna. Den måste återvända till sin rätta ägare igen. 
 
Planen för ikväll är ännu oskriven men någonting blir det. 
__
I havnt done much today, watched some tv-shows. And the number "dont answer" has called me all day and I'll lose my mind soon!! Other then that, music are now filling the room and Im working on the Luxor manual since the one I borrowed has to go back to the owner soon (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0