Söndagen 21 Oktober.

Gårdagen var toppen. God mat och gott sällskap på Del Mar med tacobuffé och sen gick vi till papas och sjöng karaoke, jag fick sjunga ganska mycket woop woop! :D Sen blev det beach cluben en stund.
 
Imorse ville jag knappt gå upp ur sängen när larmen ringde men tillslut så. Tog taxi till hamnen och tog plats på båten sen har vi (jag, Laura, Mona, Mikaela, Joakim och Nicolas) spenderat hela dagen på Mahmaya. Bara haft en avslappnande dag på den där paradisön.
 
Köpte chips och läsk så nu ska jag krypa i säng med lite serie maraton och bara ta det lugnt. Flygplats imorgon sen är det IM igen vilket återigen skrämmer mig. Nåväl.
__
Yesterday was awesome. Had a great time with good company and good food at Del Mar and then we went to papas were the karaoke was. I sang alot, woop woop! (: And then we ended the night at papas beach club.
 
I didnt want to get out of bed this morning but I had to. Took a taxi to the marina and then we took of to Mahmaya were we've spent the day. Amazing!
 
Now Im gonna crawl into bed and watch some tv-shows and eat chips and drink coca cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0