Söndagen 7 Oktober.

Godmorgon! Vill skicka ett stort grattis till pappa som fyller år idag, hoppas du får en riktigt bra dag (: 
 
Blev lite dricka hos Anders igår sen gick vi till papas bar där dom hade karaoke, kunde dock inte få min sång så till nästa gång har dem fixat det. Blev lite Papa's beach club också sen gick jag hem. Nu några timmar senare är det dags att gå till kontoret för att fixa visum osv. 
 
I eftermiddag ska vi observera city turen som vi annordnar för gästerna här, talke to you soon.
 
__
Godmorning! Want to wish my dad happy birthday and have a really good day.
 
We went to Anders yesterday and had some drinks and after that we went to papas bar and there were karaoke and I love that! woop woop. After papas bar we went to papas beach club for a little while and then I went home to sleep. Now its time to take on the day. Have a nice one! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0