Stressig dag.

Från att ha en flygförsening och inte kunna göra så mycket, till att flyget landar och allting händer på samma gång. Hann med nöd och näppe hem och byta om, trycka i mig lite ost och ostfyllda brödbitar innan jag behövde hoppa i taxin för att åka på välkomst möte med Louise på ett av våra hotell.

Vårt välkomst möte var riktigt bra, vilket teamwork. Imorgon ska vi på ett nytt välkomstmöte och det kommer gå lika awesome slår jag vad om! (:

Efter välkomstmötet mötte vi Julia så vi gick och åt lite mat. Och nu halv ligger jag i sängen. Kommer bli en jobbig vecka, men jag ska göra det bästa av situationen och försöka att inte vara allt för trött och gnällig (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0