The bed is calling my name.

Avslutade dagen med att äta en födelsedagsmiddag då Anders fyller år idag. God mat och mycket trevligt. Avlsutade med tårta, eller kage som de säger på danska. 
 
Nu känner jag att det är dags att sova, har flygplats imorgon samt IM på kvällen vilket jag är sjukt nervös över. Har aldrig haft ett riktigt IM och jag tror det är den biten som gör mig lite pirrig. Jaja, det löser sig det gör det alltid!
__
Ended the night with a birthday dinner for Anders cause it's his birthday today. Had cake and a really nice time, like always filled with laughters.
 
Think it's time for the bed now since it's going to be a long day tomorrow. Nervous about the IM Im gonna have for the first time ever.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0