Tisdagen 9 Oktober.

Sovit extremt lite inatt, känns som jag mest vaknat hela natten av diverse anledningar. Nu är det iallafall dags att masa sig ur sängen och ta sig an dagen, kanske inte riktigt så mycket just nu. Ska packa ihop grejerna sen ta mig till bussen tillsammans med Louise och killarna sen ska vi åka till Luxor. Får förhoppningsvis sova en del på bussen, annars tror jag också att det kommer att bli ganska awesome faktiskt! (;
 
__
Haven't slept very well tonight, mostly woken up for all kinds of different reasons. Now it's time to go up for real, or at least take myself to another place where I can sleep a little bit more. Gonna go to the bus in about 20 min and then we'll be on our way to Luxor. Gonna be awesome! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0